18-05-2009
Marketingowa twarz Lecha zdaniem pani rzecznik
komentarz do artykułu: Czy Lech Poznań chce narzucić kibicom nowego idola?
zapowiedź szukania “marketingowej twarzy” Lecha w następstwie Reissa słyszałem już z ust pani rzecznik Lecha krótko po jego zatrzymaniu. Twierdziła, że takie poszukiwania były planowane już wcześniej, przed jego zatrzymaniem. Można tu zarzucić Lechowi dwie rzeczy – po pierwsze to taka zapowiedź wywołuje wrażenie odwracania się przez Lecha od swojej legendy, a po drugie – władze Lecha chyba za bardzo uwierzyły w swoje zdolności marketingowe. Nawet jeśli faktycznie szukają nowego idola, to nie powinni tego obwieszczać całemu światu. A z szukaniem nowego idola będzie problem – drużyna opiera się na obcokrajowcach, a oni z natury rzeczy są mniej zżyci z klubem i miastem.
autor: Michał Gniatkowski
Głos Kibica
28-05-2013 Szacuneczek!
01-02-2013 Akademia Reissa
21-01-2013 Przygotowania do rundy wiosennej
27-10-2012 Książka nr2
23-09-2012 Powrót z klasą
04-09-2012 powrót
04-09-2012 Glowa do gory
01-09-2012 Powrot
31-08-2012 PIOTR REISS WRACA
31-08-2012 powitanie